Lördagsfiske

Hmm som jag skrev nedan så va vi på lördagsfiske för att Sandra o Sandra skulle shoppa och sedan på kvällen skulle vi till Pär o Sandra för att äta o kolla på fotboll.

Matchen började kl 18 så vi fick åka halv för att hinna, då ringer farsan o vill att vi åker ner o kolla om han hade glömt ett fönster öppet. Jaja tänkte jag men det är säkert inget för han brukar vara noga med sådant, bara att åka ner för att lugna honom.

När vi kör fram till huset så står det en grupp människor på pappas uppfart.
Jag tänkte: Hmm det står folk o tar kort på pappas uppfart, konstigt ställe?
Sedan så säger Sandra: Grattis på födelsedagen!
Jag fattar fortfarande ingenting o vet ine riktigt hur vi ska få bort folket från uppfarten.

Dom ser i och för sig rättså bekanta ut allihopa, men jag fattar fortfarande inte ett skit.

Kan tänka mig att det så rättså roligt ut när jag kom ut ur bilen, Sandra sa i efterhand att jag inte sa något i bilen utan bara gav ifrån mig konstiga läten =)

Det blev en väldigt trevlig kväll men inte så många bra bilder.
  
 

Allt planerat i 3 veckor(!) av min Sandra.
Jag älskar Dig!


Tack till alla som ville va med, jag hade skit skoj!

TACK!

Mer bilder o info www.sandradee82.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan riktigt se den "tappade hakan". Vilken jättekul överaskning för dej!!!;)

2008-06-15 @ 20:19:59
Postat av: Ida

Nasta gang det blir overaskningspartaj for dig, ska jag vara med!!=) Kul att det blev lyckat!!! KRAAAM!

2008-06-16 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0