Älvasjön

Söndags fiske som vanligt men denna dagen var det Älvasjön som fick besök.

Pär hade en grym start med sin spinnare som han håller så kär.


Det gick seg för Mats o mig men Pärs spinnare va het så jag fick oxå testa lyckan med en spinnare vilket gav utdelning.

Alla djurvänner kan andas ut, den fula fisken fick åka hem igen.

Mats fick en duktig borre på styft 1kg vilket va en fin fisk.


Mats o jag va på Preem innan och köpte korvbröd och en engångsgrill.
Det här med engångsgrill ska vara enkelt o smidigt men det hade dom tyska tilverkarna inte fattat.


Vi fick fixa fram torra grenar o lite ris för att få fart på den, vilket tog typ 10min.
Det var lätt käle i korven som vi hade med så det var vulkangrillning som gällde.

Men kol och annat mös är det "renaste som finns".

Ha de

Kommentarer
Postat av: Sandra

Asså inte för att va sån men korvarna der riktigt äckliga ut...

Puss

2008-07-02 @ 13:20:43
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0